pf 2018

firemní "Pour Féliciter"

Navrhovat nová PF bývá často docela zábava. Lidé z marketingu se předhánějí v kreativních nápadech, povětšinou však vykrystalizuje konformější design. O to větší radost jsem měl, když letos zvítězil originální návrh, který má švih, nápad a vtip. Přiznám se, že jsem příliš neočekával, že vedení k letošnímu PF přitoupí s takovým nadhledem už i proto, že v minulých letech zvítězil vždy klasický design.

Díky zpětné vazbě od inzerentů, kde „pfka“ vyšla v tištěné podobně i z emailové komunikace, jsme si jen povtrdili, že jsme šli letos správnou cestou. Pro úplnost je zde jedna autentická reakce:

„Právě, ta spojitost se SNHK je trefná a opravdu skvělý nápad 🙂 Mně se PF líbí a věřím, že budete mít kladné odezvy :-)“

S přáním hezkého odpoledne

Barbora Lungová                                                       
Sales manager,  mediální skupina mafra